Sunday, November 28, 2010

Speed Light rosak = kesedihan

hari ini hari yg ceria bagi pasangan kedua2 pengatin siang td..
tp sedih bagi aku... dah la aku sedikit kurang kesihatan....
speed light nissin 866i aku telah menamatkan wirayatnya...
rasa cam nk nangis ja dlm ati nie..
tuh la dok kata kat org sedap sgt.... hahahahaa....<---- masih boleh gelak teee....
tp aku mencuba utk mengawal majlis dgn penuh ketenangan....
bak kata org "bukan senang nk jadi senang"
pelbagai cabaran dan hamparan diterima....=]
aku bersyukur kerana dapat meneyelesaikan majlis persandingan
hafizah & fairuz serta adik kepada fairuz iaitu fakrurazi dan pasangan.....


aku mintak maaf kepada pasangan mempelai kerana kegagalan menyediakan lampu flash tambahan.... mintak maaf jikalau gambar kurang memuaskan hati anda semua....

No comments:

Post a Comment