Monday, November 22, 2010

oh komputerku!!!

waaaaaaaaaaa....
rasa mcm nk teriak la pulak...
komputerku memberontak lagi...
kali nie gambar kat deskop menjadi mangsanya...
boleh tahan banyak gak la gambaq kat deskop aku ilang....
peristiwa hitam dalam idupku ini terjadi selepas sehari daripada majlis pertunang akak aku yg bernama khadijah...
that mean???? gambar tunang kak aku pun turut terlibat dlm aktiviti menghilangkan diri ....
aku sedih,resah pilu.... tiada perasaan yg setanding utk meluahkan kesedihan aku nie....
ntah la...
dok salah,tidoq salah.. sepupu aku fidus merangkap pakar komputer lak menyertai konvo di shah alam.... (tahniah diucapkan) klu xpasti dpt menolong menyelesaikan masalah yg rumit nie...
adku ada gak download software recovery tool....
namun gagal berfungsi dgn baik....
td "aku sms pi kat no. mat dus tgk tanya dema dok di shah alain nuh...
dema kata jumpa dah software tuh" bahasa pedu..
lega gak la..
mintak2 la aku dpt menjalani kehidupan seperti biasa....
sekrang pun masih xtenang lagi....
nk mengadu kat awek...
tgk la muka aku mana ada market utk awek....
xpalah...
tiba masanya ada la org yg sudi berkongsi kasih ngan aku....
sebelum terlupa..
aku nk gak ucapkan SELAMAT BERTUNANG" kepada kakak aku Siti Khadijah Deris...
dah jadi tunang org dah... mintak maaf atas ganguan teknikal yg menimpa gambaq tunang hg...
nanti wedding aku snap byk2 gambaq hg ok......
sapa2 nk tgk gambaq komputer power aku yg membuat perangai wait seminit.....
nk upload dah nie.... cari button upload xjumpa dei.....
maaf sy budak baru belajar....
hikhikhihkihkhik....
stay tune.. ok..


nie lah gambar kompoterk yg agak canggih berbanding korang semua diluar sana...
ahahahahhaa...
Pentium 4... zaman bila punya nie...
tp alhamdulilah nie ja yg mampu.....
ada rezeki nk angkat aliean ware....
kos dianggarkan mencecah 90k...
wah.... sapa percaya kena tipu...

No comments:

Post a Comment