Thursday, November 11, 2010

Saya budak baru belajar

Dimulakan Bismillah....
Assalaamualaikum semua pembaca...
1st aku post bloq... dan xtau apa yg hendak dituliskan...
setiap manusia punyai masa yg sama... tapi aku tiada masa utk mengisi masa lapang kepada
bloq ciptaan aku ini...
aiii... awat susah ak tau rasa nk taip-taip dalam bloq nie..
dok bacca bloq org seronok ja....
anyway....
Nama aku Mohd Salehudin bin Deris...
org kampung pangil aku saleh ja..
tp mcm mana dapat nama udi zero nie aku pun xsedar....
aku org kedah yg agak ganas..
so sapa2 nk gaduh ajak lah aku....
Kehidupan aku bermula apa bila aku dilahirkan oleh insan bernama Salihah Abdullah....
dan dibesarkan dijitra kedah....
tamat darjah enam posting mai NEGARA PEDU....
disinilah aku mengenal dunia sebenar.....
dimana mengenal erti pahit manis perjuangan seorg insan bergelar manusia...
aku harap aku dapat tempuhi hidup ini dgn sempurna.... Amin...
tangan dah lengah.... sbb baru pas angkat besi (dumbell) kata org putih....
huhuuhh....
otot2 aku tidak mengizikan utk aku taip banyak2...
so maby we will make another appointment...
bye2...............

2 comments:

  1. ha3..kacan cendol..tggu bdk u copy paste sj..

    ReplyDelete
  2. hare betui.... Gena nk delete komen nie ku xthu dei....

    ReplyDelete